Lubicz Górny, 02 kwietnia 2025 r.

WALNE ZGROMADZENIE
Szanowni Członkowie SM Lubicz

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubiczu w oparciu o art. 83 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych, §55 pkt 1 Statutu Spółdzielni oraz uchwałę RN nr 17/III/2025 z dn. 18.03.2025r. zwołuje Walne Zgromadzenie za rok 2024 i informuje Panią/Pana, że odbędzie się ono w następujących częściach i terminach:

I część
24 kwietnia 2025 roku o godz. 17:00 (czwartek) w Świetlicy Osiedlowej przy ul. M. Rataja 8 obejmująca członków zamieszkałych w budynkach przy ulicy: Paderewskiego 2,4,5,6; Rataja 1,2,3; Kołłątaja 3,4; Piaskowa 25 oraz Piaskowa 10

II część
25 kwietna 2025 roku o godz. 17:00 (piątek) w Świetlicy Osiedlowej przy ul. M. Rataja 8 obejmująca członków zamieszkałych w budynkach przy ulicy: Kołłątaja 2,5,6,8,10; Rataja 4,6,8; Spółdzielcza 2, Polna 20 a nadto członkowie posiadający w zasobach spółdzielni jedynie garaż.

Członek spółdzielni posiada prawo osobistego lub przez pełnomocnika (druki pełnomocnictwa dostępne w siedzibie spółdzielni i na stronie internetowej) uczestniczenia tylko w jednej części Walnego Zgromadzenia właściwej dla nieruchomości, w której posiada prawo do lokalu. Jeżeli członek posiada uprawnienie do mieszkania i garażu uczestniczy w części Walnego Zgromadzenia, w której posiada prawo do mieszkania. Członkowie mają prawo do zapoznania się ze wszystkimi materiałami objętymi porządkiem obrad. Materiały będące przedmiotem obrad Walnego Zgromadzenia znajdują się w siedzibie spółdzielni do wglądu dla wszystkich członków spółdzielni od dnia 3 kwietnia 2025r. Członkowie mają prawo zgłaszania projektów uchwał i żądań w terminie do 15 dni przed dniem posiedzenia pierwszej części Walnego Zgromadzenia. Członkowie posiadają również prawo zgłaszania poprawek do projektów uchwał nie później niż na 3 dni przed posiedzeniem Walnego Zgromadzenia lub pierwszej jego części.

Walne Zgromadzenie zwołane w terminach, o których mowa wyżej obejmuje następujący porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw.
3. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Zapoznanie z postanowieniami Statutu dotyczącymi organizacji Walnego Zgromadzenia.
6. Wybór komisji:
a) mandatowej,
b) skrutacyjnej,
c) wnioskowej.
7. Sprawozdanie Zarządu z działalności za rok 2024.
8. Sprawozdanie Rady Nadzorczej z działalności za rok 2024.
9. Sprawozdanie finansowe za rok 2024.
10. Sprawozdanie komisji mandatowej.
11. Dyskusja, zapytania i wnioski w temacie przedstawionych sprawozdań.
12. Podjęcie uchwał sprawozdawczych za rok 2024:
a) w sprawie przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej,
b) w sprawie przyjęcia sprawozdania Zarządu,
c) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego,
d) w sprawie podziału zysku,
e) w sprawie udzielenia absolutorium członkom zarządu.
13. Omówienie w sprawie oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań i podjęcie stosownej uchwały.
14. Przedstawienie wniosków z przeprowadzonej lustracji za lata 2020-2022 oraz podjęcie stosownej uchwały.
15. Omówienie kierunków rozwoju działalności gospodarczej, społecznej i kulturalnej spółdzielni na lata 2025-2026 i podjęcie stosownej uchwały.
16. Omówienie zmian do Statutu w zakresie sposobu głosowania na członków do Rady Nadzorczej i podjęcie stosownej uchwały.
17. Dyskusja, zapytania, wnioski i udzielenie odpowiedzi na pytania.
18. Sprawozdanie komisji wnioskowej i podjęcie uchwały w sprawie zgłoszonych wniosków.
19. Sprawozdanie komisji skrutacyjnej o podjętych uchwałach.
20. Zamknięcie obrad.

Prosimy o zabranie dokumentu tożsamości.

 


 

Lubicz Górny, 10 kwietnia 2025 r.

 

ZAWIADOMIENIE O UZUPEŁNIENIU PORZĄDKU OBRAD
WALNEGO ZGROMADZENIA ZWOŁANEGO W DNIACH 24 i 25 KWIETNIA 2025 r.

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubiczu w oparciu o art. 83 ust. 11 i 13 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych informuje, że wpłynął wniosek członków dotyczący podjęcia działań w zakresie rozpoznania usług firm sprzątających klatki schodowe i wprowadzenia stosownej opłaty z tego tytułu. Zarząd Spółdzielni zobowiązany jest do przygotowania pod względem formalnym i przedłożenia pod głosowanie na Walnym Zgromadzeniu projektów uchwał i poprawek zgłoszonych przez członków spółdzielni, co tym samym czyni, podając do wiadomości uzupełniony porządek obrad. Poniższy porządek obrad uwzględnia złożony wniosek w punkcie 17.

Zmieniony w ten sposób porządek obrad Walnego Zgromadzenia przedstawia się następująco:
1. Otwarcie obrad.
2. Odczytanie listy pełnomocnictw.
3. Wybór Prezydium Walnego Zgromadzenia.
4. Przyjęcie porządku obrad.
5. Zapoznanie z postanowieniami Statutu dotyczącymi organizacji Walnego Zgromadzenia.
6. Wybór komisji:
a) mandatowej,
b) skrutacyjnej,
c) wnioskowej.
7. Sprawozdanie Zarządu z działalności za rok 2024.
8. Sprawozdanie Rady Nadzorczej z działalności za rok 2024.
9. Sprawozdanie finansowe za rok 2024.
10. Sprawozdanie komisji mandatowej.
11. Dyskusja, zapytania i wnioski w temacie przedstawionych sprawozdań.
12. Podjęcie uchwał sprawozdawczych za rok 2024:
a) w sprawie przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej,
b) w sprawie przyjęcia sprawozdania Zarządu,
c) w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego,
d) w sprawie podziału zysku,
e) w sprawie udzielenia absolutorium członkom zarządu.
13. Omówienie w sprawie oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań i podjęcie stosownej uchwały.
14. Przedstawienie wniosków z przeprowadzonej lustracji za lata 2020-2022 oraz podjęcie stosownej uchwały.
15. Omówienie kierunków rozwoju działalności gospodarczej spółdzielni na lata 2025-2026 i podjęcie stosownej uchwały.
16. Omówienie zmian do Statutu w zakresie sposobu głosowania na członków do Rady Nadzorczej i podjęcie stosownej uchwały.
17. Omówienie w sprawie opłaty za usługi firmy sprzątającej klatki schodowe i podjęcie stosownej uchwały.
18. Dyskusja, zapytania, wnioski i udzielenie odpowiedzi na pytania.
19. Sprawozdanie komisji wnioskowej i podjęcie uchwały w sprawie zgłoszonych wniosków.
20. Sprawozdanie komisji skrutacyjnej o podjętych uchwałach.
21. Zamknięcie obrad.


Pliki:

WALNE ZGROMADZENIE (plik)

ZAWIADOMIENIE O UZUPEŁNIENIU PORZĄDKU OBRAD WALNEGO ZGROMADZENIA (plik)

PEŁNOMOCNICTWO DO UDZIAŁU W WALNYM ZGROMADZENIU (plik)