
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubiczu ogłasza
zapytanie ofertowe na wymianę chodników przed budynkami przy ul. Kołłątaja 10, Kołłątaja 8 oraz Rataja 2 w Lubiczu Górnym.
Postępowanie prowadzone będzie w trybie zapytania ofertowego. W niniejszym postępowaniu nie obowiązują przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych. Wybór firm do współpracy dokonany zostanie w wyniku przeprowadzonego postępowania wyboru najkorzystniejszych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia dodatkowo negocjacji w celu uzyskania korzystniejszych warunków zamówień.
Zakres robót obejmować będzie:
- Rozebranie starej nawierzchni chodników przy czym płyty w dobrym stanie pozostają w zasobach Spółdzielni natomiast uszkodzone podlegają utylizacji przez Wykonawcę
- Usunięcie starych obrzeży wraz z ewentualnym odkuciem betonów oraz utylizacją przez Wykonawcę
- Wykonanie podbudowy z podsypki cementowo-piaskowej
- Ułożenie nowej nawierzchni z kostki brukowej wraz z obrzeżami o łącznej powierzchni około 384m² oraz 288mb obrzeży
- Spoinowanie nawierzchni
- Uprzątnięcie terenu
SPÓŁDZIELNIA ZAPEWNIA KOSTKĘ BRUKOWĄ ORAZ OBRZEŻA – RESZTA MATERIAŁÓW PO STRONIE WYKONAWCY.
Ceny powinny być podane w PLN i zawierać wartość netto, podatek VAT (%) i brutto.
Oferta musi uwzględniać wszystkie prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
W celu uzyskania dodatkowych informacji należy dzwonić pod nr tel.: 56 678-51-30
Miejsce oraz termin składania ofert
1) Termin składania ofert upływa dnia 21 marca 2025 r.
2) Oferty należy składać w wersji papierowej lub elektronicznej w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej w Lubiczu, ul. Kołłątaja 10B/30 w Lubiczu Górnym lub pod adresem poczty elektronicznej: smlubicz@smlubicz.pl
Zastrzega się możliwość swobodnego wyboru ofert oraz unieważnienia zapytania bez podania przyczyny.